من همش تو گوشیم
هیچی فقط میخابم دسشویی میرم نماز میخونم دوباره میخوابم😑
با وجود بچه های کوچیک فاصله سنی کم سابقه زایمان زودرس جفت پایین هماتوم اصلا انگار ن انگار حاملم بیشتر از قبل تحرک دارم 😐😂🏃♀️
منم همش توخونم یا رو تخت درازکشم یا رو مبل مهمونم میاد مجبوری پاشی پذیرایی کنی ولی درکل کار سنگین نمیکنم ک انشالله برم انومالی بگه برطرف شده
منم ای وی اف ام باید استراحت کنم حوصلم بدجور سررفته اووف
عزیزم فعلا خیلی زوده واسه حوصله سر رفتن حالاحالاها راه داری 😅 سریال تماشا کن، پادکست گوش کن، من نقاشی بزرگسال هم رنگ میکردم یوقتایی
منم فقط دراز کشم کمرم برام نمونده
اصلا نمیخواد همش دراز بکشی . فقط پیاده روی کن کار سنگین نکن . پاشو آروم کاراتو انجام بده . تلویزیون ببین . آشپزی کن .
خانما من دوسال پیش زایمان زودرس داشتم الان باردارم ۶ هفته دیشب لکه بینی افتادم شیاف زدم زیاد نیست لخته نیست اما همون شیاف کافیه
سلام عزیزم نه بابا دراز چیه من فقط اروم راه میرفتم توی سونو انتی بر طرف شده بود شیاف هم دوبار در روز میزاشتمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.