توی هفته من بچه کامله برای زایمان؟

۶ پاسخ

بله عزیزم از ۳۷دیگ بچه کامله

اره کامل هست من 38هفته رو تموم کردم رفتم 39زایمان کردم

از ۳۸هفته بدنیا بیاد اطمینان خاطر داری

بله دکتر من ک گفت کامله برای زایمان

من اول ۳۸ بچم کامل بود وزنشم خیلی خوب بود

آره عزیزم من۳۶هم‌ زایمان کردم‌

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار ۲ ماهگی