سلام زایمان ۳۸ هفته دقیقه بچه کامله؟

۱۲ پاسخ

اره کااااامل و رسیده اس

اره بابا کامله من ۳۷زایمان کردم کامل بود مشکلی نداشت

البته چند روزه معذرت میخوام یکسره دلپیچه و اسهالم حالم اصلا خوب نیست یکشنبه میخوام برم پیش دکترم ولی خیلی اذیتم

من ۳۸ هفته ۴ روز بودم طبیعی با هم کامل

من الان واسم ۳۸ هفته زده که بالا گهواره میزنه برام ۳۹ پایینش میزنه ۳۸ اونجوری واسم تاریخ زده

اره عزیزم ب امید خدا کاملا رسیده هست. من پسرمو چند سال پیش ۳۶ هفته ۲ روز ب دنیا اوردم خداروشکر کامل کامل بود

آره عزیزم

آره کامله

بله

اره دیگ

ارههههه

۳۷ هفته بچه کامله

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی