میشه لطفا بگید بین اسم هاکان و لیام کدوم قشنگ تره

۱۰ پاسخ

لیام یه اسم بین المللی 👶🏻❤️

هاکان🩵

لیام🥹

لیام قشنگ تره بنظرم 😆

هاکان

لیام.

مثلا پسر لیام دختر لیان قشنکه

هاکان من خیلی خوشم میاد

لیام

هرچی لیام دیدم تا الان خیلی خوشگل بوده🤭
ولی هاکان هم اسم خیلی قشنگیه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری