من هنوز دارم
من تا ده روز خونریزی داشتم و لخته خون که ازم افتاد خونریزیم قطع شد وبعدش شد لکه بینی
معلوم نیس… من دو سه روز خیلی کم… بعضیا تا ۴۰ روز
تا ۴۰ روز
بستگی به بدنت داره معمولا خوتریزی زیاد و لکه تا ۴۰ روز
ولی من تا ۴ ماه و خورده ای خوتریزی شدید داشتم هر دکتری هم میرفتم میگفتن طبیعی😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.