خانما زایمان طبیعی تاچند روز بعد خونریزی داریم؟

۵ پاسخ

من هنوز دارم

من تا ده روز خونریزی داشتم و لخته خون که ازم افتاد خونریزیم قطع شد وبعدش شد لکه بینی

معلوم نیس… من دو‌ سه روز خیلی کم… بعضیا تا ۴۰ روز

تا ۴۰ روز

بستگی به بدنت داره معمولا خوتریزی زیاد و لکه تا ۴۰ روز
ولی من تا ۴ ماه و خورده ای خوتریزی شدید داشتم هر دکتری هم میرفتم میگفتن طبیعی😐

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی