من نگرفتم هر چیم دادم خدا روشکر به هیچی حساسیت نداد جز گوجه
من نه خیلی حساس نباش هرچی حساس باشی بچتم همونجوری بزرگ میشه و بیشتر به هر ماده غذایی جدیدی حساسیت نشون میده
بعد هویج سیب زمینی بعدش کدو سبز و بعد حلوایی
اره.
من نه همیشه
من میگیرم
اره من اول بش پوره هويج دادم بعدش سيب درختي بعد سيب زميني بعدشم فرني كه الحمدالله خوب بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.