۷ پاسخ

من نگرفتم هر چیم دادم خدا روشکر به هیچی حساسیت نداد جز گوجه

من نه خیلی حساس نباش هرچی حساس باشی بچتم همونجوری بزرگ میشه و بیشتر به هر ماده غذایی جدیدی حساسیت نشون میده

بعد هویج سیب زمینی بعدش کدو سبز و بعد حلوایی

اره.

من نه همیشه

من میگیرم

اره من اول بش پوره هويج دادم بعدش سيب درختي بعد سيب زميني بعدشم فرني كه الحمدالله خوب بودن

سوال های مرتبط