خانوما کسی میدونه علت خارش بدن بعد از سزارین چیه؟

۱ پاسخ

بخاطر داروهاییه ک میزنن و بخیه اگ جذبی باشه
ازمایشات کبد بده من خودم یه ماه درگیرش بودم

سوال های مرتبط