۵ پاسخ

یبار دوبار خبری نی
ولی کلا مراقبت کن

منم گفتم پایین طبقه چهارم خونه خودم

نه دبگه زیاد پله بالا پایین نکن

پله خیلی بده
منم دوبار تو بارداری م آسانسور مون خراب شد 🥲

نه منم زیاد میرم و میام

سوال های مرتبط

مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری