۸ پاسخ

فقط دوست دارم از طرف دار های اینا بپرسم الان که مردم رو ب اینا رسوندن !! چی از جون مردم میخوان که نمیرن
چرا حاضرن مردم ایران رو بدبخت کنن واس تاج و تخت اشون؟؟؟ واقعا چرا ول نمیکنن
آی مردم که طرف دارشون هستین؟؟؟ حاضرید توی کثافت و بی برقی و بدبختی زندگی کنید؟؟؟؟؟؟
انقدر طرف داری اینارو کردین حالا ببینید دارید ب چه روزی می افتین؟؟؟؟؟؟
فهمیدید یا هنوز می خواهید ادامه بدین واس نابودیه ملت؟؟

وای نگین خوزستان 😫😫😫
بابام اونجا سرکاره خدایا

تا پس فردا صبح ۴۸ ساعت تمومه . خدا بخیر کنه

تا حالا هرچی گفته درست دراومده بگه میزنم صددرصد میزنه

خوزستان و پاکدشت سه جا رو گفت

ازکی تایم داده تا48ساعت دیگه؟دوروزه

خدا کنه نزنه
یعنی واقعا میزنه؟

نیروگاه تهران خوزستان و کرمان رو میزنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی