فقط دوست دارم از طرف دار های اینا بپرسم الان که مردم رو ب اینا رسوندن !! چی از جون مردم میخوان که نمیرن
چرا حاضرن مردم ایران رو بدبخت کنن واس تاج و تخت اشون؟؟؟ واقعا چرا ول نمیکنن
آی مردم که طرف دارشون هستین؟؟؟ حاضرید توی کثافت و بی برقی و بدبختی زندگی کنید؟؟؟؟؟؟
انقدر طرف داری اینارو کردین حالا ببینید دارید ب چه روزی می افتین؟؟؟؟؟؟
فهمیدید یا هنوز می خواهید ادامه بدین واس نابودیه ملت؟؟
وای نگین خوزستان 😫😫😫
بابام اونجا سرکاره خدایا
تا پس فردا صبح ۴۸ ساعت تمومه . خدا بخیر کنه
تا حالا هرچی گفته درست دراومده بگه میزنم صددرصد میزنه
خوزستان و پاکدشت سه جا رو گفت
ازکی تایم داده تا48ساعت دیگه؟دوروزه
خدا کنه نزنه
یعنی واقعا میزنه؟
نیروگاه تهران خوزستان و کرمان رو میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.