خانمای گل ۱۱هفته و۳ روزرفتم ntبهم نگفتن جنیسیتو به نظرتون نی نیم چیه

تصویر
۷ پاسخ

دیدی گفتم دختر

من میگم دختر

پسرهه

بنظرم پسر

واقعا چی میشه فهمید از عکس آخه
اوووون سونوگراف متوجه نشده ما دیگه چه کاره ایم😂🥸

منم ان تی بهم نگفت
گفت مشخص نیس
دیگه خودم ۱۴ هفته رفتم یه سونو معمولی گفتم‌میخوام ببینم سالمه
گفتم جنسیتو بگو
اونم گفت بهم

دختر.

سوال های مرتبط

مامان النا و السا مامان النا و السا ۵ ماهگی
مامان محمدامین و مهوا مامان محمدامین و مهوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته هجدهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان جان دل مامان جان دل روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی