۳ پاسخ

سر بچه اولم من تا ۱۰ روز کم وبیش دادم ولی سینمم گرفت مشکلی نبود روزای اول شیر نداری نمیشه بچه رو اذیت کرد

پسر من زردی بالا داره نمیتونه سینه بخوره مجبورم شیرخشک بدم تازه با سرنگ هم میدادم دیدم سینه نمیگیره فعلا میدوشم میریزم دور تا زردیش خوب شه بدم تو شیشه بخوره

من مجبور شدم بخاطر زردی زیادش🥲تو دستگاه نمیموند باید شیشه دهنش میبود تا اروم بگیره

سوال های مرتبط