خانمای رفسنجانی کجا برم بخیه مو بکشم؟

۴ پاسخ

سلام روز ۱۲ برید درمانگاه

اگر بخیه یه تیکه داری خیلی راحته اصلا نه ترس داره نه درد من روز دهم کشیدم

من همسرم بخیه رو کشید خیلی اسون بود😂😂

برو درمانگاه امام حسین عالیه

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی