۴ پاسخ

درد داره دستگاه گذاشتن چقدر طول میکشه اصلا چجوری میزارن دستگاه رو

ببخشید مگه چندتا بچه داری که میخای دستگاه بزاری؟

دکتر گفت شش ماه بعد
سزارینی هستم نمی‌دونم طبیعی هم همینقدره یا نه

از۴۰روزگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۱۳ ماهگی