خیلی خوب خریدی واقعا
خوشبحال خودم ک شوهرم از ارایش کردن بدش میاد
خوبگرفتی
خواهر شورت نخی ۴۰۰🤣💔منی ک افتخار نمیدادم بپو شم
😐چ ارزون
خوبه که
قیمت خوب خریدی
من به رژ الکی خریدم ۴۵۰
چه ارزون خریدی
خیلی خوب خریدی 😂
من رژ خریدم ۷۵۰
رژ 120
من کانسیلرم چند ماه پیش شد ۹۰۰، قشنگ کلپس کردم
من کانسیلر میخرم ۱۲۰۰
رژ دونه ای ۶۰۰
خط لب دونه ای ۴۵۰
ارزون میخری که
من ابان کانسیلر خریدم ۸۰۰
قیمتا وحشتناک گرونه💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.