خانوما کسی تو بارداری ژل لب زده ؟ مشکلی نداشتید؟!

۶ پاسخ

چه کاریه ۴ ماه صبر کن بعد بزن

اصلا بخوای هم واست نمیزنن
ممنوعه😐

من نمیدونستم باردارم تو دوهفته دوبار زدم بخاطر ترمیمش و چرکخشکن هم خوردم🥲

قرصایی که میده رو هم نمیشه استفاده کرد که کلا نمیشه

من ترمیم رفتم ماه سومم چیزی نشد

نه نمیشه ک

سوال های مرتبط

مامان ستایش مامان ستایش هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامانAlmaو🍓 مامان مامانAlmaو🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۷ ماهگی