۶ پاسخ

اره خیلی ضررداره خواهرمن باردار بود دوماه رفت شتینگ لب انجام داد بچش سقط شد

بله اصلا نباید انجام داد

بله ضرر داره

بله میگن ک تو بارداری و شیردهی نباید انجام بشه

باید از دکتر پرسید

بله خیلی

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دورچیدا مامان دورچیدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری