به نظر من دختر
من خودم به شخصه اونایی ک دختر داشتن دیدم ک خیلی بزرگ بوده شکمشون
دختر بنظرم ....من سر پسرم ماهای آخر شکمم مشخص شد تازه ولی فک نکنم ب جنسیت ربطی داشته باشه
ربطی به جنسیت نداره عزیزم من دختر دارم پهلو ندارم شکمم تیز چون کلا پهلو نداشتم از اول ربطی به جنسیت نداره
اتفاقا من سر دخترم شکم نداشتم الان خیلی شکم پهلو زدم
من بچم دختره نه شکم دارم نه پهلو صافم
دختر تو پهلو میره پسر تیز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.