شکم دختر زودتر میاد جلو یا پسر در بارداری ؟؟؟

۷ پاسخ

به نظر من دختر

من خودم به شخصه اونایی ک دختر داشتن دیدم ک خیلی بزرگ بوده شکمشون

دختر بنظرم ....من سر پسرم ماهای آخر شکمم مشخص شد تازه ولی فک نکنم ب جنسیت ربطی داشته باشه

ربطی به جنسیت نداره عزیزم من دختر دارم پهلو ندارم شکمم تیز چون کلا پهلو نداشتم از اول ربطی به جنسیت نداره

اتفاقا من سر دخترم شکم نداشتم الان خیلی شکم پهلو زدم

من بچم دختره نه شکم دارم نه پهلو صافم

دختر تو پهلو میره پسر تیز میشه

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انیسا..پرنسا💗 مامان انیسا..پرنسا💗 هفته سی‌ام بارداری