دختر
من دختر بود و فقط میخواستم بخوابم و استراحت کنم
من برای دخترم بیشتر میخابیدم
منم الان اصلا خواب به چشمم نمیاد ٫ ولی نمیدونم نی نی چیه
من سر جفت بارداریام خوایم خیلی زیاد شده بود جفتشم پسز
خواهر من سر دخترش از خواب بیدار نمیشد کلا
من پسر دارم شب ۱ ۲ میخابم نا فرداش ۲ اینا
من پسر خیلی میخوابیدم سه ماه اول
ربطی ندااااااره
تو بارداری هورمونهای ریلکسی ترشح میشه ارتباطی به جنسیت نداره
میگن بارداری دختر مادر بیشتر استراحت میکنه
اصلا ربطی نداره
سلام من سر دخترم بیشتر میخوابیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.