۶ پاسخ

ب سلامتی عزیزم منم چهارشنبه نوبت دارم

انشالله بسلامتی توروخدا برای منم دعا کن زایمان زودرسم🥺

انشاالله به سلا متیا برای ما هم دعا کن🥰

ان شاءالله به خیر و سلامتی زایمان کنید منم چهار شنبه وقت سزارین دارم برای منم دعا کنید

بسلامتی عزیزمممم

بسلامتی ایشالاااااا حتما😍😍😍😍😍😍❤️

سوال های مرتبط