یک ماه بعد باید دوباره بری و با سونو واژینال چکش کنی
سرکلاژ ینی چی؟
۱۰روز بعد برو حتما منم ۲۹بودم بعد ۱۰روز رفتم شد ۲۳ اورژانسی سرکلاژ کرد خود دکتر گفته بود یه ماه دیگه بیا
بهتره ۲۲ دوباره واژینال چکش کنی
معمولا میگن دو سه هفته بعد باز سونو بدی
نه عزیزم خوبه ولی استراحت کن بهتر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.