فرزند پروری پوشک نوزاد بارداری

تصویر
۲۶ پاسخ

زیاده خدایی من دلم نمیاد اینقدر پول بدم😂😂😂

وای 😑😑 واقعی؟
خدابهت بیشتر بده اجی ولی خدایی زیاده مگه اینکه خیلی اوضاع مالیت اوکی باشه مثلا این هیجده تومن پول توجیبی هفتگیت باشه

من والا یک میلیونم برام زیاده
اصلاح ابروهم ارابشگاه نمیرم 🤣🤣🤣

اصلا بگو ۱۸۰ میلیون مگه اونا پولشو دادن؟ واسه دلت انجام دادی قبل انجامشم قطعا خودت به قیمتش فکر کردی و انجام دادی دیگه واسه حرف مردم خودتو درگیر نکن

عزیزم درامدتون چقدره ؟ اگر این پول مثلا پول کمیه برات خوب الکی داری کوفتش میکنی به خودت لذتش ببر
اگر نه از چهارتا خرج درست درمونت زدی مو رنگ کردی و خرج متوسطه برات
خوب شد تجربه من بعد خواهشاً جو نگیرتت دیگه
سبک سنگین کن بعد خرج سنگین کن

اگر که کلا پول زیادیه برات برو چند ساعت یا حتی یک شب کامل به کارهای بدت فکر کن و پشیمون شدی هم مشکلی نیست درس عبرت بگیر حداقل 😂😂


تجویز من برات این بود 🦥🏃

در ضمن مبارکت باشه

عکس بزار

منم بودم نمی‌دادم انقدر پول اما حالا که دلت خواسته و انجام دادی دیگه نباید نظر بقیه رو بپرسی

یا اصن خرج نکن یا خرج کردی حرصشو نخور به بقیه ام ربطی نداره فقط بگو دارندگی و برازندگی بلک حرصی بشن😂😂

اگه دعوام نمیکنین من ۲۸تومن داده بودم قبلا برای رنگ و. لایت
پشیمونم نیستم همون موقع لذتشو بردم
من کلا تزجیح میدم یا کاری انجام ندم یا پولمو جمع کنم بهترینشو انجام بدم

مگه چه رنگی زدی حالا من بیشترین قیمتی که شنیده بودم ۸ تومن بود ولی ببین وقتی تا این حد هزینه کردی خوب حتما داشتی و دست و دلباز هستی به نظر من به حرف هیچکس توجه نکن هرموقع تو زندگی دوراز جونت دست جلو بقیه دراز کردی و گفتی ندارم اون وقت بزار دخالت کنن تازه شم مجبور نیستی راستش بگی میگفتی ۴ تومن دادم والا از جیب خودت دادی حالا که خرج کردی پس لذتش ببر اگه اون جا خرج نمیشد یه جای دیگه خرج میشد پول رفتنیه

بنظرم هرخرجی میکنی چ ارایشگاه،چ لباس هررررچی اصلا نیازی نیست قیمت واقعیشو بگی اصلا از کسی نظر هم نخواه تو الان یه تومن هم میدادی باز یکی میومد یه نظری میداد که حالتو بگیره

مگه‌ساختمان رنگ‌گرده

ولی رنگش قشنگه مبارکت باشه ب دل خوش❤️

مبلرکت باشه تو این شرایط تنها با همین کارا ادم دلش خوشه خوب کردی برو بیشترم خرج کن

من یه تومن دادم فقط چتری موهام لایت کردم مثل سگ پشیمونم نه بخاطر پول بخاطر موهام که همه بریده بریده شده بود اخه چهار سال موهام رنگ نکرده بودم قبلش هم کوتاه کرده بودم کل موهای رنگ شدمو

عکسو گذاشتم

من ٨ تومن دادم ميگم كاش خودم زده بودم نرفته بودم سالن🤣🤣🤣🤣

منم میدم والا هر چی حالت خوب میکنه انجام بده کون لق حرف بقیه

بنظرم گرون گرفته.

مبارک .. خوب کاری کردی

خیلیه خدایی. ادم حیفش میاد😅 ولی خب دادی دیگه حرصشو نخور

مبارکت باشه عزیزم
خدا بیشتر بهت بده
بیخیال حرف مردم ببین خودت خوشت میاد یا نه

عکس بفرس

پول زیادیه برای رنگ ولی خب دیگه رنگ کردی‌تموم شده رفته اهمیت نده

مبارکت باشه خوب کردی لذت موهاتو ببر

اگ میشه عکس موهاتو بذار تا بگم خوب کردی اینقد دادی یا حیف کردی😂

هر کاری که حالتو خوب میکنه انجام بده شوهرت حرفی نزده که به بقیه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان آرتین😻 مامان آرتین😻 ۲ سالگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی
مامان آرتین😻 مامان آرتین😻 ۲ سالگی
مامان مرساناو پناه مامان مرساناو پناه ۲ سالگی
مامان لنا🎀❤️ مامان لنا🎀❤️ ۲ سالگی