۷ پاسخ

اره من پرودرما میزنم

من سودوکرم میزنم

من پماد ۱ ۲ ۳ ماستلا میزنم

پی پی می‌کنه میشورمش میزنم

من نمیزنم هر بار . هر از گاهی میزنم

منم اردن آبی راه راه میزنم بعد از هربار تعویض

من اردن ابی میزنم عالیه

سوال های مرتبط