۵ پاسخ

وای عزیزم پسر منم چهار تا باهم داره در میاد همون دندون های ته آخری نابودش کرده نه آب میخوره نه غذا موندم بچه چطور زنده بمونه آخه طفلی ها خیلی درد میکنه من خیلی بیقراری می‌کرد زیاد استامینوفن پاراکید شربت اش دوبار دادم آروم گرفت

یکم ژل یا استا بزن ب لثه اش

ژل باریج
موز بذار یخ بزنه بده از بزنه
گل چیز سرد بخوره

هیچی یه ژل باریج بزن دیگه کار دیگه نمیشه کرد

کدوم دندونه؟

سوال های مرتبط