من 36 هفته رفتم آخریش و 38 هفته و 4 روز زایمان کردم
اگ تو آخرین سونو مشکلی نبوده باشه دیگ نیازی نیسش
آخرین سونو 36هفتگی هستش
سونو رشد رفتین؟؟؟
من دکتر گفت آخرین سونو ۳۴ هفتت برو دیگه سونو نداری
فکر میکنم یدونه هم قبل از زایمانت داری
عزیزم دیگه نیازی به سونو نیست نگران نباش
بستگی به نظر دکتر داره
من ک دیگ نرقتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.