طبیعیه من ازهفته ۲۸اینجوری بودم تاوقت زایمان
اگه دردت منظمه و به طور منظم هی میگیره ول میکنه برو دکتر حتما،ولی اگه در روز یه موقع هایی میگیره به خاطره جا باز کردنه رحم هستش
در حد کم فک کنم طبیعی باشه ولی اگ طولانی میشه بگو ب دکترت
عزیزم حتما به دکتر بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.