۶ پاسخ

نه مامانش مشکلی نداره

نه برای تکامل سیسم گوارشی و ریه‌هاشون خوبه

گرم کن شکمتو

ن عزیزم نشونه سلامتی بچه ست

نبابا

پسر منم روزی سه بار.نه چه خطری داره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان سلین  و میراث مامان سلین و میراث ۱۰ ماهگی