برای رشد مو نوزاد چکار کنیم؟

۵ پاسخ

هیچ باید منتظر بود مثل من😁

شربت زینک منم به پسرم دادم هم رشد موهاش خوب شد هم اشتهاس باز شد اسمش شربت نئو زینک بود دکتر داده بود خیلی هم ارزون ۱۰۰ تومن ایناس فک کنم قیمتش

زینک

شربت نیوزینک

دخترم رشد مو سرش خیلی کم هستش یه کوچلو مو داره

سوال های مرتبط

مامان عشق منو باباش مامان عشق منو باباش ۸ ماهگی
مامان نی نی 👧 مامان نی نی 👧 ۹ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۷ ماهگی