۴ پاسخ

میتونی ۲ هم بدی ، عیبی نداره

دو بده

عزیزم هیچ عیبی نداره ۲ رو بده بخوره تموم شه

دو و سه رو قاطی کن بده
من الان سه میدم چون طعمش رو عادت نکرده دکتر گفت دو و سه رو قاطی کن بهش بده تا ب طعم جدید عادت کنه

سوال های مرتبط