ب پسرم شیرشماره ۲بدم اشکالی داره؟؟

۴ پاسخ

من 2میدم چون سیمیلاک توتال کامفورت میدم و 3نداره .3تا دکتر هم پرسیدم گفتن مورد نداره و دیگه بیشتر غذا بده و شیر گاو بده و این چیز ها

عیبی نداره فقط ممکنه سنگینتر باشه اشتهاش به غذا کمتر بشه

اگ واسه یه شبه نه

نه منم ۲ میدم
۳ پیدا نکردم

سوال های مرتبط

مامان یزدان وشایان مامان یزدان وشایان ۱ سالگی
مامان جورج🥹💜 مامان جورج🥹💜 ۱۵ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی