شیاف پروژسترون برای چیه؟

۴ پاسخ

برا جلوگیری از انقباض رحم و از زایمان زودرس جلوگیری میکن جای بچه رو سفت میکن و اونایی که مثل من سابقه سقط یا خون ریزی لکه بینی دارن دکتر تجویز میکن من از اول بارداریم استفاده میکنم تا آخرش به امید خدا

هفتت بالاس ک نمیخوای دیگه بزار ب دنیا بیاد

دکتر اگه تجویز کرده استفاده کن

تو ماه آخر برای جلوگیری از باز دهانه رحم و زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی