۸ پاسخ

همون بهتر که نمیدونی😂

خوشبحالت ک نمیدونی

خداروشکر ک نمیدونی از هفته ۵ بارداری تا الان استفاده میکنم

خوش به حالت که نمیدونی من ۴ماهه دارم استفاده میکنم باسنم زخم شده
بی خبری و خوش خبری

من درد لگن و واژن داشتم یک ماه شیاف داد دکترم

برای جلوگیری از سقط
درد
خونریزی
جای بچه رو سفت می‌کنه
دهانه رحم و سفت می‌کنه

برای درد یا لکه بینی خونریزی اینا استفاده میشه

برای جلوگیری از سقط

سوال های مرتبط

مامان سلن خانوم🥹🤌🏻 مامان سلن خانوم🥹🤌🏻 ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان دیلان مامان دیلان ۱ ماهگی