اصلا نیست 😐
اره نیست🤦🏼♀️
قبل جنگ گیر نمیومد الان ک دیگ هیچ
گيگوز ٣ ام ب زور پيدا شد بعد از چند ماه تو شهر ما
اره بابا من اسیر بودم الان یکی دوماه دگ اپتامیل نمیدم بخاطر اینکه نیست ببلاک میگیرم الان
ارههه😕😕چند تا داروخونه میگردیم تا یکی پیداشه اونم یدونه بیشتر نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.