۶ پاسخ

اصلا نیست 😐

اره نیست🤦🏼‍♀️

قبل جنگ گیر نمیومد الان ک دیگ هیچ

گيگوز ٣ ام ب زور پيدا شد بعد از چند ماه تو شهر ما

اره بابا من اسیر بودم الان یکی دوماه دگ اپتامیل نمیدم بخاطر اینکه نیست ببلاک میگیرم الان

ارههه😕😕چند تا داروخونه میگردیم تا یکی پیداشه اونم یدونه بیشتر نمیده

سوال های مرتبط