والا من اپتامیل پپتی میدادم قحطی بود ی مدت اون هفتع باشوهرم رفتم با دوتا کد ملی چندتایی گرفتم
دخترم آپتامیل پپتی جونیور میخوره
به سختی پیدا میشه هرجایی نداره
من از داروخانه قدس میخریدم
منم از اول اپتامیل میدادم دیگ پیدا نکردم ببلاک میدم بهش
اگه خواستی بگو برات بگیرم بفرستم
بله هست
نه پیدا نمیشه من نان میدم
باید بگردی اره
من با بدبختی گیر میارم
خيلي بايد بگردي
نه پیدا نمیشه
من دیگه نان دادم به دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.