۴ پاسخ

من اپتامیل ۱ و دو میخرم وقتی نیس نهایت اگه کلا نبود ببلاک میخرم

کجایی؟ هست که ،

من ک هنوز دارم آپتامیل۲ میدم ب بچم

‌من همیشه اپ میدادم نیست ک نیست دیگه زدم به ببلاک

سوال های مرتبط