۱۲ پاسخ

3پیدا نکردی 2بده

الان که کمبود شیر خشک من در روز ۱ وعده یا دو وعده شیر پاستوریزه میدم مجبورم چون داروخانه جارو کردن جارو هم نکرده باشن داروخانه میگه آزاد میدم تو این گرفتاری سو استفاده میکنن

نان ۳

من نان 3 دادم

اپتامیل ۲ بگیر

من ببلاک میدم از دوشب پیش شب اولی دیوونم کرد گفتن ببلاک بچه رو بیشتر سیر نگه میدارع ولی اصلا اینجوری نیست من اپتامیل ک میدم یکی اخرشب درست میکنم تازع اونم۱۸۰تا ۱۵۰تاشو میخورداما ببلاک تا صبح دوبار دادم بهش، دوشبه این ببلاک و ک دادم ۲۱۰رو میخوره حتی اپتامیل هم نصفی داره از اونم ۲۱۰درست میکنم میخوره تعجب کردم نمیدونم چرا اینجوری شد

منم فعلا نان ۳

من سوپرامیل میدم

آپتامیل پرونوترا بگیر اگ گیرت اومد

نان ۳
خیلی بهتره اپتانیله

من ببلاک سه پیدا نکردم نان سه میدم فعلا

عزیزم تهران چخبر

سوال های مرتبط