۵ پاسخ

پسر منم نان کامفورت میخوره وزنشم خوبه خداروشکر

پسر منم میخوره خداروشکر وزنش نسبت ب سنش خوبه ولی خیلی چاقق نمیکنه زیاد چاق باشه هم بده اضافه وزن میگیره

من دخترم کامفورت میخوره ازاول خیلیم ماشالا وزنش خوبه

وزن دهی داره بچه رو پف نمیکنه اصلا

منم شنیدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۴ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی