۳ پاسخ

واب منم پره ترشحم عصبی شدم دیگه تا حالا نداشتم انقدر

برای من که ۱۰روز زودتره

ترشح عزیزم منم کلا خیسم دیروز رفتم با یه کاغذ مانند تست کرد گفت ترشح مشکلی نیس
اصولاً باید دو هفته زودتر بردارن بمن گفت 38تموم شد بیا

سوال های مرتبط