۵ پاسخ

من اینجوری بودم که متاسفانه ترک خورد سینه هام..یکیش خیلی بدتر🥲

منم همینم طبیعی هست چون شیر میاد داخلش بزرگ میشه برا اونه

منم همینجوریم خیلی میخاره

طبیعی

من شیرم خیلی کممم شده ناراحتم چکارکنم بهتربشه😢

سوال های مرتبط