۴ پاسخ

ب پهلو بذارش. بعد شیردهی بیست دییقه صبر کن بعد بذارش و اینک بعد اینک شیر خورده تکونش نده

نه بچه منم بیشتر وقتا بالا میاره ولیتو ننو هست بیشتر و مشکلی نیس

به پهلو بذارش

نه مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی