با آزمایش آنتی چطور جنسیت رو میگن؟

۳ پاسخ

بیشتر احتماله ولی واسه خود منم درست دراومد. اگه اعداد مام زیر یک باشه پسر، بالای یک دختر. و عدد فری بتا بالای ۵۰ دختر، کمتر پسر

داخل برگه مینویسن که کروموزوم yهست یاx

نه سونوگرافی احتمال میدن،انومالی صددرصد میگن

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ویکم بارداری