۵ پاسخ

منم بودم بهتر شدم الان

معدت اسیدی هست

منم همینطور گلوم میسوزه فکر کنم میخوام سرما بخورم

منم همینم
کبدت چرب نیست؟ یا مشکل تیروئید نداری؟

منم اینجوریم بعد میسوزه

سوال های مرتبط