۳ پاسخ

اوخودااا😍

عزیزممم 🥰
این ۵ روز خیلی دیر میگذره برات ولی وقتی بدنیا بیاد میگی کاش تو شکمم بود 😂

ایشالا خوش قدم باشه خواهر

سوال های مرتبط

مامان ترنج مامان ترنج ۸ ماهگی