دختراا علیسام قشنگع یا علیسان؟

۲۱ پاسخ

علیسان

ببخشید هیچکدوم

من هیچ کدوم دوست ندارم، ولی سام بهتره

هیچکدام.

علیسام

ماهم دوست داشتیم اگه نی نی پسر بود بزاریم علیسان😄

علیهان قشنگتره ..علیسام هم خوبه ،روش فکر کن

جفتش قشنگه اما انتخاب من علیسام بخاطر اینکه علی با ترکیب اسم ایرانیه 🥰

دقیقااا منم بین این دوتا اسم موندم 🥹
خودم علیسام دوست دارم ولی بقیه میگن یجوریه ...؟
همسرم میگه علیسان ...

من هیچکدوم خوشم نمیاد البته انتخاب خودته گلم

علی تنهااا😁😁😁

علیسان راحتره و قشنگتره😍🩵

علیسان ❤️

هر دوش خیلی قشنگه علیسان راحتره فقط

سان بهتر

بنظر من علیسان قشنگتره من خودم تو ذهنم بود اگه نینی پسر شد بزارم علیسان

علیسان

جفتش قشنگه

علیسان

اسمیه که تلفظ کردنش مثل همه و نوشتنش فرق داره

به نظرم ببین معنی کدوم قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرحسین 🩵 مامان امیرحسین 🩵 ۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری