۲ پاسخ

دندون، پسر منم اونجوري بود، ٢ شبه بهتر شده، هر يك ساعت بيدار ميشد ، بايد بغلش ميكردم راه ميرفتم يا شير ميخورد دندوناش اروم ميشد ميخوابيد

یا دندونه یا رفلاکس ک امیدوارم دندون باشه و زود راحت بشع از دردش

سوال های مرتبط