۸ پاسخ

وقتی آمادگی داشته باشه خیلی زود یاد میگیره و اصلا اذیت نمیکنه من یکماهه گرفتم فقط سه بار اونم هفته اول خطا داد بعدش دیگع کنترل میکرد

اول کلامی و تصویری😂 بهش آموزش بده یه پیش زمینه داشته باسه بعد از چند روز امتحانی چند ساعت پوشکش نکن و ساعتی یبار ببرش دسشویی شبا ولی پوشکش کن اگه جیش میکنه، اگه دیدی اوکی بود کلا قطع کن

جیش۳ روز اوکی میشن اما پی پی تا یاد بگیرن ۶ماه طول می‌کشه چون فرق اینا نمیدونن

برا من دوهفته ای تموم شد
اصلا پوشکش نکردم تحت هیچ شرایطی

چجوری باید شروع کنیم ؟؟؟ دختر من ۳سالش شده هنوز پوشک میکنم ، نمیدونم چجوری باید شروع کنم

۳ روز اول یاد گرفت جیش رو بگه ۱۲ ،۱۳ روز پی پی طول کشید

من فقط شبا تا ی هفته موقعی که میخوابید پوشک میکردم
همه بچه ها با هم متفاوتن پسر من دو هفته تا سه هفته طول کشید باید امادگی کامل داشته باشی

اگر کودک آمادگی کافی داشته باشه سر یک هفته تمومه ولی زود باشه یک ماه دوماه طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۴ سالگی
مامان ارسلان و آرمان مامان ارسلان و آرمان ۱۵ ماهگی