من گذاشتم سام
نیک ، ژیوان ، مرتیا
من بین این سه تا گیر کردم
نیک. آرنیک. دیاکو. هم جدیدن هم کوتاه
من نیک رو انتخاب کردم
لیام ساده شیک
اسم پسرم آرن💙
تیام ،میران ،شاهان
شاهان ♥️🥺
حامد میذارم انشالله
آراد میران سورنا
رادمهر انتخاب کردیم
اسم پسر اولم آراز اگه دومی پسر بشه احتمالا آرن بذاریم.
آرن،
آهو و آراد
آرتا
ماهانم😍
جان
نیک
میران
میکائیل اسم انتخابی منه
ولی نویان
ویهان
هم خیلی دوست دارم
من آرن انتخاب کردم/ پسر بزرگم ارمیاس
من شاید گذاشتم کسرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.