آره ولی کلا جای زیادی نمیرم
ن والا امروز میریم خ مادرشوهرم دیگه تموم هیچ جانرفتیم ما ی مادرم ی خواهرم ی مادرشوهرم امسال هیچ جانرفتیم و هیچی هم نخریدیم
مریض شدیم با پسرم...افتادیم خونه
بله جانم میریم 🙂↕️ این روزا هم با اینکه خیلی روحیه ندارم و شرایط اینجور اما باز میریم
نه عزیزم نمیریم
خانواده ها و تمام اونم ب زور همسر... واقعا حال پذیرایی ازشون روندارم نمیدونم چ کنم... البته اگه زورمون نکنن خانوادش واسه رفتن ب خونه فک وفامیلاشون
والا من کل فامیلام قزوین هستن نمیتونم برم الان تو اوضاع
بعد ی چند فامیل داریم اینجا ک تموم شد دیروز رفتیم
نه فقط خانواده هامون میریم و میان
بله زندگی در جریانه با وجود جنگنده بالا سرمون ما ادامه میدیم
دیروز رفتم خونه خالم امروز یا فردا هم میرم خونه مادربزرگمو دیگه تموم
ن فقط امسال از وقتی ک ازدواج کردم شوهر بیشعورم هیچ کدوم از خونه فامیل های من نمیره نمیذاره کسی هم بیاد همیشه عیدامون به عزا تبدیل میشه
وا
تو این شرایط چه دید و باز دیدی
حتیبه خانواده م هم سر نزدم ...
والا هر سال دم عید یه بدبختی وسط زندگیمون سبز میشه، امسال هم پدرشوهرم صفراش پوکید تو بیمارستانیم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.