۱۴ پاسخ

آره ولی کلا جای زیادی نمیرم

ن والا امروز میریم خ مادرشوهرم دیگه تموم هیچ جانرفتیم ما ی مادرم ی خواهرم ی مادرشوهرم امسال هیچ جانرفتیم و هیچی هم نخریدیم

مریض شدیم با پسرم...افتادیم خونه

بله جانم میریم 🙂‍↕️ این روزا هم با اینکه خیلی روحیه ندارم و شرایط اینجور اما باز میریم

نه عزیزم نمیریم

خانواده ها و تمام اونم ب زور همسر... واقعا حال پذیرایی ازشون روندارم نمیدونم چ کنم... البته اگه زورمون نکنن خانوادش واسه رفتن ب خونه فک وفامیلاشون

والا من کل فامیلام قزوین هستن نمیتونم برم الان تو اوضاع
بعد ی چند فامیل داریم اینجا ک تموم شد دیروز رفتیم

نه فقط خانواده هامون میریم و میان

بله زندگی در جریانه با وجود جنگنده بالا سرمون ما ادامه میدیم

دیروز رفتم خونه خالم امروز یا فردا هم میرم خونه مادربزرگمو دیگه تموم

ن فقط امسال از وقتی ک ازدواج کردم شوهر بیشعورم هیچ کدوم از خونه فامیل های من نمیره نمیذاره کسی هم بیاد همیشه عیدامون به عزا تبدیل میشه

وا

تو این‌ شرایط چه دید و باز دیدی

حتی‌به خانواده م هم سر نزدم ...

والا هر سال دم عید یه بدبختی وسط زندگیمون سبز میشه، امسال هم پدرشوهرم صفراش پوکید تو بیمارستانیم😐

سوال های مرتبط

مامان مهرزاد🫀رادمهر مامان مهرزاد🫀رادمهر ۶ سالگی