هر هفته ۲۰۰ گرم
اگ خودت خوب بخوری
من 36 هفته رفتم سونو 2600 بود
39هفته 3 روز به دنیا اومد 3200 بود
هرهفته بچه ۲۰۰گرم وزن میگیره
بسته به تغذیت داره ولی هر هفته ۵۰۰ گرم نرماله
برامن اینجوری بود
۳۴ هفته ۲۵۰۰
۳۶ هفته ۳ کیلو
۳۸ هفتم بدنیا اومد ۳۵۰۰
مال من از 30 هفته تا 37 هفته
1600 بود شد 3400
مونده به خودت خوب بخوری وزن خیلی خوبی میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.