۶ پاسخ

هر هفته ۲۰۰ گرم
اگ خودت خوب بخوری

من 36 هفته رفتم سونو 2600 بود
39هفته 3 روز به دنیا اومد 3200 بود

هرهفته بچه ۲۰۰گرم وزن میگیره

بسته به تغذیت داره ولی هر هفته ۵۰۰ گرم نرماله
برامن اینجوری بود
۳۴ هفته ۲۵۰۰
۳۶ هفته ۳ کیلو
۳۸ هفتم بدنیا اومد ۳۵۰۰

مال من از 30 هفته تا 37 هفته
1600 بود شد 3400

مونده به خودت خوب بخوری وزن خیلی خوبی میگیره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۹ ماهگی
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۱ ماهگی