من از ۹ هفته ففول خوردم چون کم خون شدم
تو هفته ی شما سرخود نخور رفتی دکتر بگو داری نیاز باشه میگه مصرف کنی
عزیزدلم فعلا باید اسید فولیک بخوری طبق هفته ات دکتر میده خودش
زیر هفته ۱۵ دکترم به من گفت ممنوعه
من کمخونی شدید دارم بهش گفتم مصرف کنم گفت نه زیر ۱۵ هفتع نمیشه
بازم نمیدونم
کوالی فول بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.