بچم زردیش 14 خیلی بالاس چیکار کنم خیلی نگرانم🥺💔

۱۱ پاسخ

دستگاه بگیر بزار زیر دستگاه

نگران نباش.شیر بده منظم.خنک نگهدارش.دستگاه بذار دوروزه اکی میشه.پسر منم ۱۳ بود . نترس اصلا میگذره اینروزا فقط مهم اینه ک تند تند شیر بخوره و دفع داشته باشه ‌

دستگاهای بیمارستان خیلی از خونگیا بهتر و قوی ترن، دو شب بمونه زودی میاد پایین زردیش ، ولی تو خونه خیلی باید بزاری بمونه. اذیت میشین دوتاتون. حجامت گوش خیلی خیلی تاثیر داره ، یکی دو قطره هم بیشتر خون نمیاد. نترس حتما ببر درمانگاه یا کلینیک براش انجام بدن.

۱: دستگاه بیار خونه ۲: لباس زیاد تنش نکن۳: خونه رو خنک نگه دار، ۴: خودت اصلاااا گرمیجات نخور ۵:خوراکی های زرد نخور، ۶:تند تند شیر بده که دفع کنه ۷:هیچ چیزی به جز شیر خودت بهش ندی

دستگاه های تو خونه ۴ لامپه هستن
ببری بیمارستان بستری بشه اونا میذارن زیر دستگاه ۱۲ لامپه سریع یکی دو شبه زردی کامل میاد پایین بعدشم بهت دارو میدن حل‌ میشه نگران نباش

من به زور هم شده دوساعت یک بار بیدارش میکردم شیرش میدادم تند تند تازیاد ادرار کنه زردی دفع شد خداروشکر

شیرخشک بده شیر خودتونده لباس کم توخونه کلاه وجوراب دستکش نکن برش با عرق شاطره حمومش کن به صورتش نزن که سیاه میشه قطره آده فعلا نده بهش دکترا الکی میگن آد زردی میبره بالا بالای ۱۰ باید دستگاه بگیری بزاری

ببری یکی دوشب بستری باشه خوب میشه

دستگاه بیارید براش تو خونه
شیر زیاد بده بهش
خودت عرق کاسنی بخور و به بدن بچه هم با پنبه بزن

بستریه ؟

سلام عزیزم چن روزس؟

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی